Navigation, sök och inloggning

B2F0E3

Frågor och svar

Här kan du läsa svaren på de frågor vi oftast får från våra kunder.

Frågor och svar

Varför kan jag inte surfa runt eller beställa en försäkring på er hemsida?

Kan jag förlänga min försäkring då jag befinner mig utomlands?

Har du nyligen varit sjuk eller lider av en kronisk sjukdom

Kan jag säga upp min försäkring och få återbetalning om jag kommer hem tidigare än beräknat?

Hur hög är självrisken?

Jag ska utföra en del äventyliga sportaktiviteter under min resa. Hur gäller försäkringen?

Vad gör jag om något händer mig då jag befinner mig utomlands?

Jag är gravid och ska ut och rese - täcker Goudas reseförsäkringar ev vårdkostnader?

Jag behöver ett intyg på min reseförsäkring för en visumansökan kan ni utfärda det?

Jag ska resa till ett land där jag inte vet hur säkerhetsläget är ?

Kan jag få med mig ett försäkringskort på resan?

Jag ska resa inom Europa, då behöver jag väl ingen annan försäkring?

Behöver jag Europa eller världen täckning?

Vad är ett policy number?

Varför fungerar inte mitt betalkort i er webshop?

Kontakta oss vid övriga frågor

Vid övriga frågor är du välkommen att mejla eller kontakta oss per telefon.

E-post: info@gouda-rf.se
Telefon: 08-615 28 00